Måndag !

Fått flera lyckliga stunder denna förmiddag!

Delvis ringde systra mi och fråga ifall vi kunde hitta på någonting i norrtälje idag, tyvärr låg ju jag hemma men bara hennes tanke var så söt för vi brukar inte göra så himlans mycket tillsammans. ♥

Men det som är helt otroligt och gjorde mig galet glad, fick fundera om och om igen.. tänkte säkert tio gånger och undrade ifall han skickade smset fel.. men det gjorde han inte ! :D

Detta var iallafall från min bror Jonathan, som jag nästan aldrig pratar med, och allra mest inte umgås med!
Han frågade om jag vill gå på bio med honom och hans vänner på fredag, och självklart vill man det !

Så klockan 21:30 på fredag så blir det Avatar med Jonathan, Anders, Elias och Ulla.

Jonathan Forslund, min ängel till bror !

Detta är den sanna glädjen, varför fälla tårar för skit saker egentligen,
när man han den bästa familjen någonsin!

Familj och vänner, tack för att ni finns, ni är ju dom allra allra bästa ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0