På bussen, på väg in till Stockholm!

Nu är jag snart inne i stan, där jag ska träffa en vän !
Får se vad denna söndagkväll har att bjuda på.

Sitter och tänker på något mamma och jag pratade om
idag, kläder och hundvalp! Vi konstaterade att jag
har sjukt mycket kläder, på tok för mycket för att
tillhöra enbart en person ! Mamma har gett mig köpförbud,
men det gick jag med på då hon sa att hon vill
att jag köper hund för de sparade pengarna idtället.

Hur lycklig blir man inte av att tänka på en
hundvalp? Kan offra mycket för det, så nu rök
faktiskt alla möjligheter till inköp av kläder iallafall.


Martina är vovve ägare om några månader ! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimii

Åh fan va kul gumman ! Varning att Mimii

kommer komma ofta !! haha <3

2010-02-01 @ 01:01:08
URL: http://mimiilee.blogg.se/
Postat av: Martina

Du är alltid välkommen gumman ! :D <3

2010-02-01 @ 09:11:03
URL: http://martinaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0