Vi hade iallafall tur med vädret !

I lördags skulle vi åka båten,
jag skulle med Viktor och Johannes.
Vilka jag inte hade träffat tidigare,
så jag tog med mig Erika och Dennis också.
Väl på båten var det verkligen MASSA folk som jag kände,
och det var ju då lyckat iallafall.
Mycket dans och skratt, mest bara skratt för min del.

Men kvällen spårade på vägen till Uppsala,
det blev inte som jag tänkt mig,
men tack vare att jag har en underbar vän vid namn Kristoffer
så kom han och hämtade mig och Erika i Uppsala.
Vi slapp staden där vi inte ville vara och vi drog till honom för att se film,
men jag deckade i soffan ganska direkt.

Åkte hem i söndags för att ta de lugnt, och det blev så också!
Efter en lång varm dusch var man som ny.

Farmor och alla kom över på söndagsmiddag,
sedan blev det film och samtal med den fina!

/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0