Är det hjärtat eller huvudet som styr? .. i mitt fall är det hjärtat!

Jag vet inte vad du vill, du säger en väldigt massa bra saker men du verkar inte mena dem då du lyssnar mer på din mamma än någonting annat, och allt känns viktigare än mig? Du kan inte säga en sak och visa en annan, eller hur?

Jag vet inte hur många kärleksförklaringar jag har gett dig, hundratals, kanske tusentals.. jag har förklarat för dig, jag skulle kunna offra allt, jag skulle kunna åka ner nu, senare, imorgon eller när som helst för din skull.. men det vet jag att du inte vill? Jag skulle nog kunna göra allt på denna jord för en kille som du, trots att du är den som sårar mig mest, du får mig att må skitdåligt och du kan göra mina vardagar till pest och pina. MEN trots det så är du den killen som jag verkligen har fått känslor för, du är den killen som känns rätt i mitt liv. Jag ler när jag får ett sms av dig, att få höra din röst kan vara det finaste jag hör om dagarna och att veta att du finns där det gör allting så mycket lättare!

Som en gammal lärare sagt till mig så många gånger, det krävs tio bra saker för att väga upp en dålig. Hur gör man då när det är tio dåliga saker och en bra?


Jag vill inte annat än att älska dig, men något underbart inlägg om hur fantastisk du är kommer du inte få för ens den dagen då du kommer hit, och förhoppningsvis väldigt snart! Du vänder min värld upp och ner den dagen, du förändrar allt och det är precis vad jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0