Gårdags kvällen spenderades ute i Rosättra hos bror min!

Mamma, pappa och jag åkte ut till bror för att se lite när han bygger på vår nya båt! Fatta hur underbart att veta att det är min bror som byggt den sen när vi är ute på det stora vida havet! Kommer bli många underbara turer med denna båt och alla mina fantastiska vänner, tänk er en sommarkväll, dra med lagom mycket folk, lägga till vid någon ö, grilla, ha maxad musik, festa och ha det bästa sällskapet! Eftersom det finns 7-8 sovplatser ombord så kan man ju lätt va några stycken, och skyddet ut över aktern gör att man även kan sova under bar himmel!

Fattar någon hur underbart detta är?


Vår nuvarande lilla pärla, säljs under sommaren men vi har kvar henne tillsvidare!


En Linjett 33, detta är en kopia av vår nya! Hon är större, snyggare och har allt man kan önska sig!

Tack morfar och bror som köper och bygger denna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0