Jag vet hur kokt fanta exotisk smakar, inte gott!

Har så himla tråkigt här i bilen, men har väl tur att datorn har räddat mig nu några timmar. Tyvärr så dör batteriet inom någon timme då smartskallen själv (jag) glömde att ladda den i natt! Vad ska man egentligen hitta på när man åker bil såhär länge och ensam? Med torra föräldrar så kan man ju inte ens lyssna på hög musik, jätte jobbigt ju! Man önskar att man var liten, när man räknade bilar eller färger.. ska man göra det igen kanske? Haha nej det känns väl lite fånigt kanske men man får väl försöka koppla av med en tidning eller någonting! Har ju kvar godiset sen igår så har ju gott om färdkost, även fast min fanta smakar urban!

Vi är i vilket fall en bit utanför Katrineholm, och jag har inte riktigt bestämt mig ännu ifall jag vill köra eller inte, vore kanske kul att köra på andra vägar än i Roslagen, men känns inte så lockande just för stunden!

Tok-smsa mig om ni inte har något för er, vore trevligt med lite "sällskap" här bak i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0