Legat på soffan i hotpants och stor t-shirt hela dagen!

Jo visst vad pigg och glad man är, nej.. kanske inte direkt pigg va? ..och inte glad heller för den delen, du vet varför!

Nu vet jag inte längre vad jag ska säga, du sliter mig mellan glädje och tårar och det är nog det jobbigaste och det underaraste jag någonsin vart med om. Hur kommer det sluta? Kärlek eller krig?

En skitjobbig dag, orkar inte med flera som denna, helt ärligt så måste du kunna svara mig och säga som det är, sluta ljuga för mig och fatta att jag är en människa med jävligt mycket känslor och kärlek, Som jag en dag kommer att vilja ge till den sanne personen i mitt liv, känns däremot som om du är rädd för att vara den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0