Magkatarr!

Ligger hemma i sängen med världens kramper, kan inte göra någonting utan smärta just nu. Jag skulle inte kunna resa mig upp just nu utan att svimma, kan inte vända på mig eller göra någonting annat än att ligga här. Ligger i fosterställning och min bäste vän för stunden är värmefilten!

Känslan: Som om jag vore skjuten i bröstet, smärtan går genom magen, och ut i ryggen.. en hemsk plåga!

Jag vet exakt vad allting handlar om, jag vet varför jag har ont och kan tyvärr inte göra någonting åt det eftersom det inte är något jag själv kan göra, mer än att tjata visserligen men vill ju inte vara en idiot heller. Det handlar om personen jag gillar, att han aldrig kommer hit och att jag egentligen inte vill något annat än att träffa han. Jag är konstant orolig, mår dåligt över att ja inte får krama om honom och vara med honom, snacka om att den här killen skulle kunna förändra mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0