Norrtälje, varmaste dagen i år?

Idag, eller ja enligt klockan nu så ska man säga "igår" så åkte jag iallafall in till Norrtälje för att göra Theo sällskap en stund. Theo träffade jag första gången i förrgår då när jag badade med Linn, Angelicka och honom, en skit trevlig person och vi hade samma dåliga humor.. inte  ofta det händer vill jag lova!

Vi gick iallafall lite på stan, kollade runt, gick och åt och sen så satte vi och i parken och snackade skit om allt och inget! Precis så kan en skön dag med en nyfunnen vän se ut!

Tyärr var det sådär äckligt varmt ute idag, en broschyr från pizzerian blev min räddning då den fick agera solfjäder!

När jag kom hem så åt jag middag med morföräldrarna och bror, eftersom jag är ensam i vårt hus nu så äter jag inne med dom för att slippa laga eget, lyx!
Efter maten fick jag någon konstig ide, mådde dåligt, orkade inte göra någonting, som om solen tagit på krafterna, jag hade verkligen ingen energi alls i kroppen så det kunde inte bli någon filmkväll med Linn. Men istället så bakade jag kladdmuffins och sen så satt jag i soffan och hade det mysigt resten av kvällen, pratade med trevligt folk på msn och efter några timmar blev det samtal med han den där, och tror jag faktiskt att jag börjar förstå honom, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0