Sommar fräsch med lite make-up!

Några måsten i sommarens neccesär är:


- Rengöring
- Fräscht ansiktsvatten
- Ansiktscreme
- Rispapper
- Bodylotion
(mina favoriter är från "The Body Shop", fruktiga, fräscha och lagom krämiga,  jag älskar dem)
- Body spray eller parfym
- K-pak inpackning
- Dust it och tuperingskam
- Glansspray och stabiliseringsspray
för det perfekta svallet!
- Färgglada nagellack
- Solpuder, jag kör på I.D - och man kan sola med det, kan inte bli bättre!
- Mascara
- Läppglans


Självklart innehåller neccesären tandborste och tandkräm, skölj och grejer men det kändes inte så härligt att skriva i innehållslistan! Även ala hårprodukter, men för er som känner mig, ni vet att listan skulle bli fruktansvärt lång om jag la till alla detaljer!

Jag lovar att det inte behövs mycket mera (om jag inte glömt något vill säga..), men täck inte över brännan du fått och överdriv aldrig med sminket, lovar att du ser bättre ut utan eller med mindre! Killar faller för vackra ansikten och utstrålning, inte för sminket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0