Stockholm eller Göteborg?

Jag kan inte riktigt bestämma mig, om jag stannar i Stockholm så får jag ju också köpa en hundvalp då mamma lovat mig hjälpa till! Vem säger egentligen nej till en sådan sak, en ullig och gullig liten krabat! Men Göteborg lockar ju också, allra mest lockar det pga att killen som jag verkligen gillar bor där! Han kommer för lång tid framöver ha en speciell plats i mitt hjärta, och det vet han om! Visst man ska inte flytta för någon annans skull men Göteborg känns också som en så bekväm stad, den känns lagom på något vis!

Jag får låta tiden gå lite och sen så får jag bestämma mig, kan inte riktigt göra det nu!


You make me smile, Kristoffer

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du kan stanna i stockholm

2010-07-05 @ 14:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0