Stockholm - Shopping - Eclipse !

Jag och Linn har varit i Stockholm för att gå på bio då vi i veckan har haft Twilight marathon, och nu kände vi att viverkligen behövde se den tredje, Eclipse! Men e ftersom bussarna inte passade så bra och jag inte orkade ta bilen så åkte vi in tidigare på förmiddagen för att hinna med lite shopping också! Jag fick med mig ganska mycket fint hem, så som jeansjacka, en perfekt sommarkvälls-tröja, klänning/tunika, ett par linnen, ett mera festlinne, och tre par ballerina av olika modeller!

Nu känner jag själv att jag vill visa mera vad jag köpt denna månad så imorgon när jag ska fixa i garderoben så lovar jag att visa allt! Kommer bli många bilder men jag tror det blir bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0