Trött!

Hade verkligen problem med att komma upp i morse, det var långt ifrån enkelt! Men jag har bara mig själv att skylla eftersom att gårdagen spenderades med vänner från tidig morgon till sen kväll, dom lämnade mitt hus vid 02.15 och då först började jag prata med MIN underbara. De här samtalen brukar heller inte vara så korta så jag kan säga att man somnade vid 04 kanske, eller var det ännu senare? I vilket fall så spelar det inte så stor roll nu då jag redan är uppe och färdig för jobbet, ska snart gå hemifrån och se om det blöivit lite mer rörelse nere på byn denna vecka.

Hoppas på antingen mycket folk så man han konstant arbete, eller väldigt lite folk så att man kan se på massa vänner-avsnitt på datorn! Haha, jag älskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0