Vad är han för mig egentligen?

Det finns en kille i mitt liv just nu, han som betyder mer än alla andra och det är han som jag bryr mig allra mest om för tillfället. Frågan är bara om han förstår det?

Han kan vara världens gulligaste och bäste, som igår när jag fick ett sms, jag började gråta, han är så jävla söt vid sina stunder! Men vad är det som händer där emellan? Kan gå många många timmar, ja hela dagar utan att han hör av sig, han kan verka kall och stel och som om han inte alls bryr sig om mig. Alla vänner har gissat på en sak, att han har flera, det är inte bara mig han gillar utan han spelar ett spel och har kontakt med flera, därför är han så "upptagen" hela tiden och kan inte höra av sig! Men jag vill inte tro på det, jag vill inte tro att han kan göra det mot mig? Är det någon mer än jag som kan förstå hur jobbigt det är? Han har sårat mig så många gånger, fruktansvärt många gånger men jag har accepterat hans misstag, jag har förlåtit honom och jag gör allt för honom, men vart går gränsen för att jag ska vara dum i huvudet? När ska jag förstå?

Med tanke på att han inte "vill" träffa mig, han säger nej varje gång jag frågar, han är upptagen och jobbar och har avbokat varje gång vi bestämt någonting.. jag börjar tro att han inte vill veta av mig! Han säger att han älskar mig, han säger att han vill träffa mig, han säger att jag är den bästa.. men vad er? Ingenting känns rätt när han inte tar tag i det! Finns det någon i världen som kan få en kille att fatta hur ledsen jag är? Jag är nämnligen för snäll, jag tillåter och accepterar allt och det slutar bara med att han alltid får som han vill, och jag blir ledsen, ligger hemma om kvällarna och gråter!


För att komma till saken, den här killen, som bor så många mil ifrån mig.. han är någonting speciellt! Han har någonting som jag verkligen föll för och jag har försökt glömma han efter alla hans misstag, men det går inte! Han har ristat in sitt namn i mitt hjärta, djupt in ochdet kommer vara skrivet där förevigt för jag kommer alltid minnas killen som jag fällt riktiga tårar för, han som gjort mig till den lyckligaste på jorden vid sina tillfällen! Varje gång jag pratar med honom så brinner det en liten låga i mitt hjärta, jag blir så glad, och känner mig nästan nykär! Kär i killen som jag aldrig mött i verkliga livet men som ändå är den viktigaste i mitt liv! Att säga att jag älskar är att ljuga, men att vara på god väg är det rätta svaret.. det behövs inte mycket för att du ska få höra de tre små orden! Jag föll för dig, jag vill vara med dig och jag kommer kämpa för dig, allt för oss! Kristoffer Hemlin, du kan vara den store kärleken i mitt liv!
.. a little piece of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0