Vi tog några bilder i farten.. och rätt uppenbart att min vän vill ha vissa delar i fokus?

Haha, gårdagskvällen vart rörig, men det sista vi gjorde var att jag och min BFF Kristoffer Holmberg gick ut till Jyret för att ta någon bild! Tyvärr var jag verkigen inte på fotohumör och solen svek oss, men vi prövade.. och BFF fick några bilder han gillade iallafall! Haha!

 
När man byter om, varför?                                      Smile, möjligen med ögonen !
 
"Känslan av att ligga på berget och ta                   Som roligast att fotografera när man håller på
på sig själv", haha nej det var inte meningen!!      att ramla va?
Haha, men hanlyckades iallafall få till bilden
efter att jag rättat till mitt linne.



 



Kommentarer
Postat av: jessica

synd att ljuset blev sådär. Annars hade det varit skitfint :)

2010-07-16 @ 22:10:16
URL: http://jessicamariia.blogg.se/
Postat av: Mimii

Vackeeer !!!

2010-07-19 @ 01:44:04
URL: http://mimiihagstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0