11/6 - 2010 Grattis till studenten min underbara tjej!

Jag tillbringade dagen i Stockholm med familjen Andersson. Såg Linn springa ut från St Eriks gymnasium och sedan fick jag följa med henne på flaket! Det var bland det roligaste som jag har varit med om vill jag lova! Massa bubbel och cider duschar som man fick över sig, och man blev rent ut sagt dyngsur efter denna tur och rösten var inte densamma på länge! Men vi var ett underbart gäng, och med ett Dj bås på flaket så vill jag säga att musiken var i särklass bäst!  Många varv runt Stureplan och längs kungsgatan, många hälsningar och glada leenden från folk. En helt underbar dag, flak i Stockholm äger, LÄTT! Uppsala, släng er i väggen!
Kvällen avslutades hemma hos Robin, lite middag och mingel. Tog bussen hem från Norrtälje klockan 21.25, kom hem och la mig på sängen, somnade inom 5 minuter.
(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0