Åker till Stockholm för en dag på Gröna Lund !

Ska möta Mimmi och gänget från Uppsala inne i stan runt 12 tiden, sedan ska vi ha en helmysig och helgalen dag på Grönan och roa oss själva till 200%!

Galen som jag är så MÅSTE jag ha åkt allt innan vi åker hem, hur jag ska hinna? Det vet jag inte själv men att jag måste eller verkligen ska försöka är en självklarhet!

Men jag har ett litet problem just nu, hur ska man klä sig för att kunna ha en snygg och bekväm dag inne i staden? Man ska ju ändå springa omkring och åka en massa? Jeansshorts går bort då jag kommer frysa benen av mig, annars vore det snyggt till en topp och gladiator! Vill inte se ut som en tönt från landet, med klädstilen som ligger 3 år efter, det känns INTE okej! Ska fundera vidare nu och kanske hinner med ett inlägg till innan jag åker, klockan är ju trots allt bara 06.38 och bussen går 09.09, optimist, javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0