Dagens filmtips !

I detta kalla, regn och rusk väder så är det hur mysigt som helst att kura in sig hemma och bara se på en massa filmer och ha det bra! Även när man mår som jag gör och vet hur det känns dagen efter en rejäl fest, då är det skönt att varva ner med en mysig film!

Mitt tips idag blir den här: HAIRSPRAY!


Sjuttonåriga Tracy Turnblad är den stora flickan med det stora håret, men också med det stora hjärtat. Hennes liv cirklar kring sång och dans, då hon hellre vill medverka i ”The Corny Collins Show” än lägga allt för mycket tid på skolan. Men hon har ett problem: hennes kroppsstorlek skiljer sig från de andra unga, något som hennes välmenande mor även påpekar. Men den som inget satsar vinner inte heller. Allt kan hända, jag gillar denna filmen ordentligt mycket då man blir så glad av den, och allra helst snyggingen Zac! Jag kan verkligen inte sluta le när jag ser på honom, hemlig kär kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0