Dags att gå till jobbet, kul?

Jag tror jag börjar ledsna på jobbet i butiken, det händer ingenting och man sitter bara still och stirrar! Passar verkligen inte för en tjej som mig som blir så himla rastlös hela tiden, jag önskar mig ett jobb som florist där man har beställningar varvat med kundkontakt, leveranser och allt annat intressant och roligt!
Jag ska försöka beta av dagarna som jag har här i sommar och hoppas på att jag kan få in några kronor iallafall, sedan till hösten så ska jag lämna allt! Man kan inte vara på ett jobb där man inte tycker det är helt hundra, man måste trivas, man måste gilla omgivningen och kunderna! På grund av olika händelser så har vi mestadels griniga och förjävliga kunder, vi har för dålig ekonomi för att fylla upp i hyllorna och jag personligen tycker inte alls om det här, synd bara att man har världens gulligaste chef som man inte vill släppa taget om!


Önska mig lycka till där nere i butiken, inte ens det mobila internet fungerar eftersom någon idiot har gjort något så mottagningen är borttagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0