Från mullig och tjockig till smal och benig.. men det går inge bra !

Jag ska försöka gå ner några kilo till.. eller nej jag har inget datum då det ska vara nått men jag känner bara att jag vill rasa i vikt och känna mig piggare och fräschare! Vissa dagar går det jätte bra, andra orkar jag bara inte tänka på det, jag äter ljust bröd och kanske till och med lite godis.. som i helgen! Fan vad dålig jag var!

Känner att jag borde tänka mera på vad jag gör och har kommit fram till att jag ska ha ett litet mål.. ska leta jobb i Göteborg nu i slutet av månaden, och sedan ska jag börja kika efter ett boende! Den dagen då jag flyttar ner, börjar jobba och får in bättre lön så vill jag köpa kläder i mindre storlekar, alltså ska jag försöka bli bättre tills dess och kunna bli lite glammigare!


Bones are beautiful !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det kanske blir att flytta ihop med Robin?

2010-06-17 @ 21:46:39
Postat av: Anonym

Jag tänkte leta eget boende, ingen aning om hur det blir!



Varför skriver du inte bara ditt namn, är ändå rätt säker på vem du är som kommenterat!

2010-06-18 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0