Glapp i kontakten!

Det är iallafall vad jag skyller på denna gång när jag glömt bort att blogga, eller att jag haft alldeless för värdefull tid tillsammans med min vackra kvinna!

Ett par kvällar nu i veckan spenderades med Marcus och gänget, med Erika och Mimmi vid min sida, där finns inte mycket mer att säga än: Trevliga grabbar och tack för detta!

Firade midsommar med Mimmi, vi åt middag och gjorde kransar, bakade tårta och smuttade lite på drickat! Senare på dygnet träffade vi på Erika, Linda, Frida och Emma, en tjejkväll blev det med andra ord. Åtminstonde tills det att vi åkte ut till Marcus! Dock var alla snorfulla där så vet inte riktigt om det var värt det! Men tackar min Mimmi och tjejerna för en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0