God morgon bloggen !

Hade en helmysig kväll med Andre, småprat och film, fungerar alltid!

Nu snart ska jag bege mig upp för att ta mig till jobbet, kommer jobba till 15.00 idag då vi känner att det fortfarande är för lite människor i Grisslehamn för att ha öppet till 17.00! Förhoppningsvis så kan jag få med mig min lilla pärla till jobbet, men om inte så får ni en uppdatering ikväll eller så fort jag kommer hem.
Jag ska inte göra en till blogglucka igen, jag lovar, jag ska se till att fylla bloggen dagligen nu framöver och ska försöka hinna med minst 5 inlägg varje dag, ska göra detta för att det är så fruktansvärt kul att skriva, och det är så skönt att kunna skriva av sig allting ibland!



Charlize Theron, så himla vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0