God morgon sköna Stockholm!

Nu ligger jag på soffan efter att ha tagit en lång och varm dusch, ska snart börja göra mig i ordning för att sen gå ut och köpa frukost och efter det ha någon lugn timme här hemma hos Beatrice! Jag tror att hon följer mig bort till St Eriksplan sen då jag ska träffa Jenny som ska klippa mig, äntligen!
Ja tredje gången gillt eller vad brukar man säga..? Har vart ett väldigt arbete med mitt hår nu senaste tiden, färgat i omgångaroch satt i slingor ett par gånger. Men nu får det vara slut på allt, Jenny ska klippa eller putsa till kanterna och sedan får det vara bra inför sommaren.

Nu bär det av ner till affären, gott med en ordentlig frukost!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0