God morgon!

Vaknade mitt i natten av ett sms, ett underbar sådant! Somnade sedan om och sov som en prinsessa i väntan på nästa svar.. tyvärr fick jag inget, men man kan ju alltid hoppas på att han bara är lite sådär trög som de flesta killar är! Vi får väl se vad som händer, men om han kommer hit i helgen så är han min förevigt, eller ja.. nej inte ordagrant, men han är en favorit för evig för då visar han verkligen att han bryr sig och vill träffa mig!

Nu ska jag gå och göra lite frukost, yoghurt, fibermacka med philadelpia och kalkon, och ett glas... eller ja, det vet jag inte, har inte bestämt mig ännu men något gott får det bli, kanske te?


Finns inget godare än kall yoghurt på morgonen, med lite färska bär och frukter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0