Hundra små ord i ett litet (ganska långt) inlägg!

Varför ska det varaså motigt att gå till jobbet? Jag vill verkligen inte, känns som om ingenting händer och jag skulle bara vilja spräcka mitt sparkonto nu så jag kan leva på lite pengar där istället! Vet att det är det dummaste jag kan göra men åh, det här jobbet går mig på nerverna, jag blir uttråkad av att sitta där, och när jag är rastlös blir jag hungrig.. är det okej i en chaoklad butik? Nej! Gått upp så jävla mycket i vikt nu, så jävla fail!

Finns det några tabletter man kan käka för att få bättre energi och ork? Kanske är det så illa att jag måste till att lägga om kosten helt?  Jag har blivit så jävla bekväm, jag orkar inte ens gå ut och gå längre.. det syns ju verkligen på min kropp nu! Kommer faktiskt inte bada offentligt i sommar, möjligtvis hemma i poolen!

Jag tror jag ska försöka med en sak, leva på kött och grönsaker, ingenting annat! Men frågan ärvad man skaäta till frukost då?

Vad gör man när huvudet verkligen vill en sak men kroppen säger en annan?

Tiden rinner ifrån mig, känner hur klockan bara går och går och ändå liggerjag kvar här i sängen. Har visserligen varit upp och duschat, men måste ju ändå torka håret och lägga en lätt make up. Sedan måste jag försöka fixa någonting att äta och göra en liten lunch låda till dagen, helt hopplöst då Johanna inte ens har fixat en micro till oss i butiken! Får kanske bli en stekt kyckling file och grönsaker, lät rätt gott!

Vad ska man ha på sig då? FUCK! Hatar dessa tiden utan pengar, man har ju för tusan ingenting hemma, ingenting som passar för dessa tillfällen! Ge mig 500.000 att shoppa för så blir jag lycklig! Tack!

Mår verkligen inte okej, som ni redan läst är orken sänkt och allr går utför.. men mycket av det beror nog på min hemska förkylning, mår katastrofalt dåligt men måste stå ut då jag behöver varenda öre jag kan få ihop och behöver jobba så jag inte ger allt till Anna och Cajsa.

Nej helvete, nu ska jag riva fram någonting ur garderoben och sedan ska jag laga lite mat till dagen! Vi hörs efter jobbet, om jag inte lyckas hitta nummret till sms-bloggen igen!?

Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0