.. jag har äntligen kommit på lösningen för mitt viktproblem!

Jag ska sluta äta en massa, ska nöja mig med en deciliter osötad yoghurt till frukost och kanske bönor eller sallad mitt på dagen, sen en liten portion mat till middag !

Mellanmål får vara, nötter, hallon, jordgubbar etc.

Jag vill inte höra en massa om "du måste äta mera, det är ohälsosamt så som du lever.. och bla bla bla", jag vet själv när jag börjar må dåligt, och jag vill inte heller bli något benrangel så nej ni behöver inte vara oroliga!

Minst en promenad om dagen, träna eller simma minst tre gånger i veckan !                           
Detta är numera förbjudet, ingen alkohol i mitt liv!

Undantaget finns dock under tjejkvällen och min bäste väns student !


Kommentarer
Postat av: Abdulruth

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-04-06 @ 08:09:38
URL: http://abdulruth.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0