Nu är jag nyvaken, eller nej okej är pigg men för seg för att lämna sängen!

Vaknade för någon timme sedan, kunde knappt andas och har ont i hela kroppen.. Välkommen förkylning! Känner mig långt ifrån pigg och ska ta det lugnt hela denna lediga dag för att seom man kan bli lite piggare till morgondagen då jag faktiskt måste jobba. Varför hänger min hy ihop med förkylningarna? Så fort jag blir sjuk så får jag en liten finne placerad på olämpligt ställe, denna gång precis vid läppen, och det gör ju så jävla ont!


Jag känner mig så elak ibland, somnar ifrån sms och alla samtal på datorn, haha förlåt men ibland orkar jag inte hålla ögonen öppna och då blir ni lite bortglömda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0