Om man fick börja om och välja något annat...

Jag har tänkt på det så många gånger, undra hur det skulle vart om man gick i en annan klass under gymnasietiden, om man kanske gick i en blandad klass med både killar och tjejer, i en klass där man pluggade mera och kanske inte hade någon inriktning utan bara läste på sam eller natur, hur skulle det vara? Jag hade absolut ingenting emot min klass, med enbart tjejer då vi gick floristinriktning. Men det känns som om min tid hade vart lite roligare och lite enklare med killar inblandade, jag har altid haft enklare för att umgås med killar. Jag är en tjejig tjej men som trivs bättre med killar än med tjejer, ta inte illa upp nu allaunderbara tjejer i mitt liv, ni vet att ni betyder mest men ni kanske förstår mitt tankesätt eftersom ni känner mig också. Det här kanske låter konstigt men så är jag, och man kan ju inte vara som alla andra så jag fortsätter vara stolt över mig själv!

(.. går inte att ladda upp bilder, får återkomma med dem!)
Jag har alltid gillat killar, så är det och kommer förbli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0