Singö Choklad, ett toppen jobb dessa dagar!

Visst har jag gnällt på jobbet lite mycket dom senaste gångerna? Jo jag kan verkligen hålla med om det men nu idag så vände allting till det rätta. Vi fick en fantastisk leverans, massa mysiga produkter och det var lika kul att plocka upp dessa och man blir ju som ett litet barn på julafton, lika spännade för varje paket!

En underbar dag och jag hoppas att de flesta framöver blir lika bra på olika vis! 

Nu blir det en promenad hemmåt och sedan ska jag och mamma åka upp till Kröns trädgård för att köpa några rosor till trädgården, finns inget vackrare, och tur att mamma och jag är lika förälskade i dessa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0