Stockholm med min vackra tjej!

Under gårdagen så mötte jag upp min underbara Mimmi i Stockholm, vi tog en promenad längs Drottninggatan och vidare ner till salongen där hon bokade tid! Medan vi väntade så satt vi någon timme på en bänk och bara tittade på folk, var förvånansvärt kul må jag säga! Stockholm är den perfekta staden för uttråkade människor, man kan alltid titta på någon och antingen skratta eller gråta, dom kan va så söta eller ja.. rent ut sagt annorlunda! När tiden var inne så svek jag min vän och åkte till Arnalids salong på Sankt Eriksplan, för att träffa Jenny och se om hon hade tid att fixa mina slingor, och det gjorde hon såklart! Åkte tillbaka till Mimmi och satt där i tidningarnas värld medans jag väntade på att hon skulle bli klar! Hade en supermysig dag med Mimmi, den blev kort dock och längtar redan tills nästa gång vi kan ses!



Båda med ofixat hår, innan vi besökte salongerna, men vi bjuder på bilden!
Mimmi är alltid så jävla snygg, hoppas man kan bli som man umgås någon dag!


Kommentarer
Postat av: Mimii

Tack för en undabar dag !! DU är ALLTID snygg & till och med Megan Fox skulle se ut som ett pundhuvud brevid dig !!!



<3

2010-06-10 @ 15:10:28
URL: http://mimiihagstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0