Varför ha EN stil, när man kan älska många?

Jag tycker det är så trist när människor hela tiden ser likadana ut, varför inte blanda stilar eller våga prova på någonting nytt? Jag älskar svart och nitar, och jag älskar det blommiga söta.. OCH jag kombinerar det!
Älskar sommaren när man kan bära en söt sommarklänning tillsammans med boots eller skinnjackan, det finns inga begränsningar, allting är bra sålänge det är din egen stil och du tror på dig själv! Överdosera inte, men allt i lagom mängd fungerar, ha någonting i fokus eller låt någonting vara speciellt så du inte har lite utav allt! Det gör det bekvämare för ögat!

Samma gäller smycken, principen att kunna kombinera är den bästa, elegant och gulligt möter tufft och läckert!

  LYX vs. ATTITYD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0