Andreas, en vän för all framtid !

Pratat på msn med min käre vän Andreas,
och han vet verkligen hur man gör mig
till den gladaste, han kan värma mig och
det är en vän som ALDRIG lämnar sin plats
i mitt hjärta !

Han skrev precis det här, man blir nästan gråtfärdig:
Jag vet att du är den perfekta flickvännen, jag vet du hade funnits här oavsätt vad.
Önskar jag kunde fylla den där lilla biten som saknas i ditt liv,
skulle vilja ge dig kärlek hela tiden.
Du har alltid varit här du är alltid så snäll mot mig varje gång jag träffar dig blir jag varm.
Jag har faktiskt varit avundsjuk på alla dina killar.

Dem har inte fattat hur underbar du är, ingen känner dig lika bra som mig.
Du är de finaste en kille kan få. Hade verkligen krigat för dig.
Gett dig allt du velat ha. Jag skulle åka hela vägen ut till dig bara du behövde mig och krama om dig.
Men du är alldeles för perfekt för mig.

Vad som än händer kommer ingen någonsin kunna älska dig lika mkt som jag gör, du betyder mest för mig! ♥



Kommentarer
Postat av: Andreas

Älskar dig gumman <3<3

2010-03-24 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0