Dag ett avklarad, och Martina är lycklig !

Har gått väldigt bra på trafikskolan idag,
eller bra vet jag inte men det var kul ändå !

Hade nog tappat hoppet där ett tag, men har
nu insett att ett körkort betydet så mycket.
Dessutom har jag mina underbara vänner som
peppar mig till max, Love you all ♥

Blev 80 minuters teori och 80 minuter körlektion,
kändes som en bra start och man har fått 
grunderna i blodet.

Nu ikväll har jag vart ute och kört med mamma
i nästan 2 timmar, riktigt kul och det går ju
faktiskt jätte bra !

Gnistan tändes på riktigt igen !





Kommentarer
Postat av: erika wall

De kommer gå jätte bra martina <3 du kommer klara de där fin fint :) de är jag 100% säker på <3

2010-03-08 @ 22:44:44
URL: http://raggarbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0