Det var en dröm!.. Nej helvete, jag är ju vaken, jag var ju vaken, allting har ju faktiskt hänt!

Första känslan nu när jag vaknade var
"Yes, allt det jobbiga var nog en dröm".
Men jag insåg kanska snart att jag hade fel,
jag hade intorkade tårar på kinderna, ont i ögonen
som jag får efter att ha gråtit mycket. Igår somnade
jag utav alla tårar då jag grät mig till sömns.
 
Jag vet inte vad jag ska göra nu, 
allting gick så fort, jag förstår verkligen inte vad som har hänt! 
Är det verkligen sant? Har du brutit kontakten med mig?
Jag vet inte om jag kommer klara av det här,
så som jag mår psykiskt och mentalt,
och pga allt som jag har vart med om så har jag det inte så lätt!

Jag trodde verkligen på dina ord, allt du sagt och visat,
jag litade på alla förhoppningar som du gav mig!

*PANG* så får jag smällen i ansiktet,
allting som kunde gå fel gick fel!

Jag har gjort mycket för dig, och du vet att jag skulle kunna
göra ännu mer än så ! Men du har gett mig falska
förhoppningar nu i flera veckor. Du har gjort mig till den lyckligaste
tjejen på jorden flera gånger, och på 2 minuter var allting förstört.
Just nu vet jag inte alls vad jag ska göra,
eller om jag kommer klara av det här !

Jag lever i ett rent HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0