En härlig morgon innan körlektionen på motorväg!

Gick upp för någon timme sen så har duschat och klätt på mig, nu återstår make up pch håret. Känner att det inte blir något avancerat idag då jag inte har något speciellt att göra mer än att sitta i en bil eller sitta vid trafikskolans datorer.
Ska försöka ta mig igenom alla pärmar och sedan ska jag gå igenom alla prov hemma på min dator.

Ikväll ska mitt huvud brinna, och teorin ska sitta där !

Om några timmar så har vi omkörningslektioner, tror det kommer bli kul, men också läskigt eftersom jag ogillar farten i dessa bilar. Vet inte varför det är så men känns verkligen otryggt att köra för fort i körskoloans bilar, som om man blir ill omtyckt om man gör det (även om det är lagligt..). Konstig känsla, typiskt Martina verkligen !

Nej men jag hoppas det blir en bra dag med mycket lärdom, ska kämpa på och tro mera på mig själv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0