God morgon bloggen..

Inatt har jag sovit sådär konstigt, har vaknat varannan
timme och kollat på klockan och snurrat några varv.
Jag vet inte om det är för att min hjärna är full av små problem
eller om det bara handlar om att jag inte är en "sova länge"
människa? Jag önskar man kunde göra någonting åt det där
med sömnen då det känns som om jag borde sova mera.
En vanlig natt nu innan arbete eller en ledig dag så sover jag ungefär
3-6 timmar, och det känns som om det är för lite om man ska
orka i längden. Ni som känner mig vet om mina små snyfthistorier,
och för er andra så tänker jag faktiskt inte berätta dem här och nu då jag
inte vill ha en blogg där folk ska tycka synd om mig eller ogilla mig
för att jag "söker uppmärksamhet" som man säger.
Om det är någonting du undrar om mig eller varför så får du kontakta
mig på min mail!

Men dagens "jag vill ha.." :
SÖMN! Någon som kan lära mig sova,
lära mig tycka om att stanna kvar i sängen och vila ut.


Nej nu ska jag börja klä på mig och göra mig lite i ordning inför en
dag i butiken, äntligen ska jag jobba lite igen.. plånboken skriker!
Jag hoppas att ni alla får en härlig dag, och så kan jag lova att det
kommer bli skillnad på uppdateringen nu då jag ska lägga ner mera
själ och kärlek i det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0