Kärlek = skönhet !

Är det fler än jag som känner det där
att varje gång man gillar någon på det
där speciella lilla sättet så känner man sig
så mycket bättre?

Jag får iallafall den känslan, om jag vet att
jag har någon vid min sida, eller om jag
bara har en person i min närhet som betyder
någonting extra för mig så blir jag en så
mycket bättre människa.
Jag känner mig så mycket bättre, tror mera
på mig själv och accepterar så mycket mer
än vad jag hade gjort annars. 
Inte bara insidan påverkas, även utsidan, iallafall 
för min del. Jag kan se på mig själv som något
så mycket finare när jag är kär eller intresserad
av en speciell person. Ögonen strålar och läpparna 
är mjukare än någonsin, DU ÄR VACKER !

 Det behöver inte vara kärleken i ett förhållande,
det kan vara den där lilla flörten eller
"han den där" killen på jobbet som man sett
så många gånger.. men knappt vågar säga hej till !
Vi alla behöver ha en liten flört, någon som man kan
tänka på en gång extra innan man somnar på kvällen
eller någon som man kan se på för att bara bli glad
och få känna hur glädjen sprider sig inom en.

Vi alla behöver kärlek, vi behöver glädje och vi
behöver lycka !

Jag är kär i kärleken, på ett bra vis !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0