Körskolan dag 2 !

Började klockan 10 med att öppna böckerna,
och idag gick det mycket enklare än igår måste jag få säga.
Dessutom hade jag med mig min rosa lilla ASUS, allting blir roligare då tror jag.
Teori lektion mitt på dagen och sedan 2 körlektioner på eftermiddagen.
Efter körningen återgick jag till böckerna och pluggade lite till,
lämnade körskolan klockan 18 ! Känns okej !

Så här ska man må, det är verkligen toppen !
 
Allt gick så bra idag, körningen var trög i början
men sjuttsingen vad med beröm jag fick sen !
Jag ska visst vara en naturbegåvning när det gäller att backa,
så om det går åt fan med det andra så får jag väl vända på bilen !

Lucky me, nu tror jag på det här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0