Kvinnliga kroppar !

Nu kommer jag kanske få påhopp om
att jag klagar och kränker människor,
men jag uttrycker bara min åsikt och
mina tankar om detta !

Jag tycker att det är så många "mindre
snygga" modeller i dagens ideal.
Finns egentligen inga mål att sträva efter,
inga drömmar att uppnå eftersom man
inte vill se ut som någon annan, man
ska gilla sin egen kropp.
Antingen så är modellerna långa och smala,
ser sjuka och rent ut sagt äckliga ut.
Eller så har dom helt fel proporttioner.
Bland det fulaste som finns är kvinnor
med korta ben och lång överkropp,
dom saknar ofta höfter men har stora bröst.

Alltså ser dom ut som ett varningsmärke,
upp och ned vänd triangel alltså..
(ursäkta jämförelsen, men har mycket
teori i huvudet jst nu..)

Finns inga perfekta kroppar, INGEN är
perfekt, men jag tycker så synd om många där ute..
ni som får leva med detta och inte kan göra något åt
det.

Jag har insett att jag inte borde klaga på mig själv
längre, jag har långa ben, precis lagom överkropp
och jag har höfter.
Nu har jag en lätt övervikt som går att få bort,
och jag har även mindre bröst, men detta går att operera!

Vet inte varför jag skriver detta, men har tänkt
på det under en längre tid, och är så less på
tjejer med fula kroppar som skryter om dem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0