Lördag morgon!

Seg uppdatering tyvärr mer går så när man lämnat den lilla rosa hemma.

Jätte mysig morgon tillsammans med min underbara flicka i Länna,
satt i deras underbara och mysiga kök tillsammans med Susanne som bakade massa gott inför deras
påsk-middag ! Doftade verkligen underbart och man fick en sådär underbar start på dagen.

Efter att jag gjort mig i ordning så åkte jag in tll Uppsala, och redan på bussen
på väg från Länna så saknade jag min tjej!

Hon är mitt lyckopiller,

jag älskar min Mimmi ♥

Kommentarer
Postat av: Mimii

Jag saknade dig meed ! Borde ha en HEL helg tillsammans snart hjärtat ! Kärlek <3

2010-03-29 @ 12:26:22
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0