Lyckan själv !

Måste säga att jag idag har vart så otroligt glad,
och alltng har gått jätte bra !

Åkte hemifrån 07.30 i min lilla bil in till Norrtälje
med mamma och pappa, vi lämnade av mamma
vid jobbet och sedan så åkte jag och pappa omkring
i staden till klockan 11.30 då jag hade min lilla uppkörning.
Självklart var det jag som körde, och jag älskar det.

Fått beröm för körningen och för mina kunskaper
om teorin.

Nu ska jag inte hoppas för mycket eller sluta plugga,
jag ska fortsätta precis som tidigare så får vi se vad
det leder till.



Kommentarer
Postat av: Mimii

Du är så duktigt snygging ! Snart har du kör

kortet i din hand ! :D

2010-03-19 @ 21:35:03
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0