MotorgårN

Igår blev det melodifestival med mina kära
vänner Erika, Felix och Daniel.
Mäktigt glad då Anna vann före den där Salem,
hur kunde det ens gå så bra för han?
Han var tråkig enligt mig !

Runt klockan 23 så visste vi inte riktigt vad vi
skulle göra så vi kom på att motorgårN i
Grisslehamn hade haft årsmöte och fest efter
det!
Vi gjorde ett försök att gå dit och se vad som
hände trots, att raggare inte alls är personer
i min stil.

Kvällen där började bra, spräckte mina byxor TOTALT..
haha verkligen helt sönderslitna just där,
där dom inte får gå sönder !
Sedan så var det ganska stelt enligt mig, Erika hade
nog fruktansvärt kul, men vi andra satt mest i soffan.
Vi begav oss hemmåt vid 2 tiden kanske,
kände mig så dum då jag vet att mamma brukar sitta vaken
tills det att jag kommer hem.. men detta var faktiskt
första gången som hon faktiskt hade gått och lagt sig !

Var fruktansvärt hemskt att krypa ner i en nybäddad
säng när man stank rök och öl (vilket ja varken drack
eller rökte men stanken fanns där ändå.. )  

Nej fy sjutton, blir till att bädda rent idag igen !

Kommentarer
Postat av: erika wall

fan vad roligt jag hade :P haha vi måste ha dragit senare för jag va hemma kvart över 3 :P

2010-03-14 @ 21:03:18
URL: http://raggarbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0