Norrtälje avklarat !

Var inne i Norrtälje nu på morgonen för att ha
en körlektion med Kurt.
Gick bra, och nu ser man bara frammåt och
hoppas på det bästa !

Efter lektionen så fick man vänta på pappa
i säkert 30 minutet, kallt och ännu mera kallt.
Var det fler än jag som faktiskt tyckte att man
behövde vinterjackan idag?
Vi åkte ut till Järnhandeln för att köpa penslar
och doningar då pappa håller på att måla om i
trappen. Senare så åkte vi till affären för att
köpa godis inför helgen, 150 kronor fattigare så
vill jag lova att vi har godis så det räcker och
blir över denna gula lilla påskhelg.


Jag som ska tänka på min kropp och vad jag stoppar i mig,
det här är ju så dumt så dumt !

I påsk önskar jag mig ett ägg fyllt med pistagenötter, INGET godis tack !



Kommentarer
Postat av: Asbjornolea

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-06-09 @ 14:26:46
URL: http://asbjornolea.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0