Solsken och en tur till Uppsala?

Är på bra humör idag tack vare den underbara
solen, man får lust att släpa ut en stol i en snödriva
för att få lite färg in tha face.

Har verkligen lust att åka in till Uppsala ikväll,
gå ut med tjejerna och träffa lite vänner som jag vet
befinner sig där just ikväll.  

Men varför ska det alltid krångla? Bussar är det största
problemet, går en buss klockan 20.00, då har jag
15 minuter på mig innan jag måste åka hemifrån efter
jobbet ikväll. Känns ganska så tight ! Annars så skulle
man ju kunna bli skjutsad, men tror ni dom vill? NEJ!
Så jag är ganska så kluven just nu, jag vill verkligen in,
men vill inte se ut som skit efter så kort tid framför
spegeln heller!

Vi får se vart kvällen leder, jag hoppas på att det blir en
härlig fredagkväll i vilket fall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0