Onödigt inlägg om dockor..

Jag har alltid tänkt på det där med leksaker,
är dom bara vackra och roliga eller har dom
en baksida också?

Många gånger har man hört man om drömmar där
barn har blivit jagade av dockor och man har väl
blivit lite rädd! Jag har själv vart i en sådan dröm 
och det är kanske det som har väckt min rädlsa för detta.
Jag måste iallafall få säga att jag tycker det är riktigt
obehagligt med dockor av alla dess slag.
Plastiga eller i typ, utklädda eller bara vanliga människor
som ser ut som dockor, tänk er anime eller den japanska
gatu stilen, jag tycker det är lite skrämmande!

Jag önskar man kunde få bort denna skräck,
men vet inte alls hur man ska göra.
Kommer ihåg när jag var liten och vi var på
Disney Land i Orlando Florida, och åkte det lilla
sagotåget "Its a small world"
Hjälp ! Minns det som igår, vissa söta dockor och vissa
var ju bara för läskiga.

I denna dock-kategori så ingår även clowner och tomtar,
jag gillar det bara inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0