Vad ska du göra i helgen?

Har ni planer med familjen eller kanske vännerna?
Du kanske har lika tomt i kalendern som jag har?

Påsken kanske inte är mera speciellt än att man
äter för mycket godis och onyttigheter, och så
är det dessa barn som springer omkring med sina korgar.
Men ska man ändå försöka ha en påskmiddag eller
ska man bara sitta ensamen hemma?
Jag jobbar visserligen 10-16 torsdag till måndag,
men för det så är jag ledig på kvällarna, och dessutom
ensam hemma i huset då mamma och pappa beger sig till
stugan ikväll och min syster är lägenhetsvakt
i Norrtälje.

Om någon utav er vill hitta på någonting så är det bara
att ni hör av er, lite sällskap är aldrig fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0