11 maj 2010

Tack för en underbar dag min vackra !

Mötte upp Mimmi bakom stationen i Uppsala,
det var enklare att köra i stan än jag trodde
men nog fan var det lite småläskigt!
Vi åkte ut till Fyrishov för att simma lite
och blev kvar där i ett par timmar, simmade och
pratade om allt som vi missat sen senast vi sågs.

Vi hade lite småbråttom därifrån då hon skulle
hem till Emelie på eftermiddagen, så jag skjutsade
tillbaka henne och det blev tomt på några sekunder.
Helt otroligt vad denna tjej sprider glädje, att
vara i hennes närhet gör en lycklig.

Vi MÅSTE ses oftare gumman, i löv yo!

Kommentarer
Postat av: Mimii

När jag är med folk jag älskar kan jag inte

vara nått annat, DU gör mig lycklig och glad !



<3

2010-05-12 @ 14:41:39
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0