Dagens filmtips !

Jag har sett den hundra gånger förr och kommer
se den minst lika många gånger till !
Filmen fungerar i alla lägen, ensamen, med pojkvännen,
med vännerna, när du är ledsen, när du är överlycklig
eller föbannad!

Jag blir alltid på bra humör av denna, jag älskar den !
(Kanske lite pga att jag är en "buse" till och från,
älskar deras knäppa ideér och påhitt..) dessutom är
Jessica Simpson så sjukt het i den här filmen, måste ses !

The dukes of Hazzard! 


Filmen utspelar sig i det lilla samhället Hazzard där de tre kusinerna Luke,
Bo och Daisy Duke bor. Bos passion i livet är racing och han har vunnit
Hazzard-loppet fyra år i rad. Den enda som har vunnit loppet fler gånger
är den stora racinglegenden Billy Prickett.

Flera veckor innan loppet äger rum kommer Prickett tillbaka för att vinna
Hazzard-loppet en gång till. Samtidigt händer konstiga saker och Bo och Luke
får reda på att skurken i Hazzard, Boss Hogg, har en del kriminella affärer
för sig. Han planerar bland annat att ta över Luke och Bos farbror Jesses gård.
Tillsammans kämpar de för att behålla gården och vinna loppet mot Billy Prickett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0