Dags att uppdatera efter en fullspäckad helg !

Fredagen var kanonbra, simmade med Erika
innan vi åkte upp till Victoria som blekte mitt
hår. Jävlar vad snyggt det blev, och jo jag trivs
så mycket bättre i mitt blonda hår, aldrig
mera mörkt och nu ska jag hålla det !
Lagom till kvällen så blev vi sugna på utgång,
så vi tog bilen in till Uppsala för att träffa
kära Mimmi och gänget ! Allt gick lite snett där
i början men sen så blev det bättre, vet inte hur
jag ska resumera kvällen men vi kom hem runt
klockan tre och det var väl lagom för att
orka jobba dagen efter?




Riktigt dåliga bilder, man blir aldrig bra
på sånt !

Lördagen började med arbete mellan 10-15,
mådde inte alls bra utan denna sömn och efter natten !
Pratade med en kär vän dagen innan och vi
bestämde oss för att ses då han var i Stockholm
över helgen. Trots att allt startade i panik, kom till Norrtälje
efter att ha stressat sönder då syster skulle med in för att
hämta mobilen som hon glömt och sen tillbaka hem med den
enda bussen osm gick. När jag parkerat bilen för att gå till
bussen upptäcker jag.. BUSSKORTET? Säg inte.. jo helvete!
Det var inte med, och jag hade ALLA kort i samma ficka
som det så var utan både körkort, bankkort och busskort.
Lyckat? Nej! Fick sådan panik, grät floder när jag trodde
att dagen var förstörd, men mamma har väl världens bästa
arbetskamrat. Parkerade ändå utanför hennes hus så
mamma ringde upp henne för att höra om hon hade kontanter.
Hon räddade min kväll med ett par hundra och en bussremsa!
Sedan begav jag mig in till Stockholm och slottet, träffade min
vän efter att ha gått fel ett par ggr, får se det som gratis motion.
Till slut hittade jag rätt och kunde möta upp honom, fan vad
kul det var, superglad att jag fick träffa dig igen även om det
blev korta stunder och att jag frös satan där emellan.
Men det var det värt, trevligaste människan
på jorden som vi pratar om just nu !

Söndagen har hittils bestått av jobb 10-15, och en tur till
Edblads & Co precis innan dom stängde.

Köpte en klänning i spets, äntligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0