Det är inte lätt när det är svårt.. eller omöjligt!

Nu är det så att jag har vänner som hoppar
på mig för att jag inte är precis som dom vill
att jag ska vara. Jag "förstör" deras fester
bara för att jag inte är taggad eller sugen på
att vara social.
Man kan inte vara på humör jämt, och man
kan inte heller bestämma bara -"Jaa, idag mår
jag jätte bra, idag ska vi festa järnet!"

DET GÅR INTE !

Du verkar inte förstå att jag försökte, jag ville
ha kul men det fanns ingenting som var speciellt lockande!
Tyvärr!

För att en fest ska va bra så ska det vara en grym lokal,
bra dj och massa trevligt folk. Om jag ska dra en helhet
över denna fest så saknades allt i lokalen, fanns inte ens
belysning, jag kunde nog spela bättre musik en den där
så kallade dj´n, och människorna vara bara såna där
som "tror att dom är något"! Jag ville spy på dem !

Du var den enda som jag ville vara med, du var den enda
vettiga människan och den jag gillade.
Men eftersom att jag inte ville förfölja dig eller vad fan som
helst så satt jag där i hörnet och väntade på bättre tider.

Och att jag drog berodde helt på att ni stannade långt innan
oss och det tog tid, sen att en viss jävel var så äckligt full
och klängde på mig. Jag ville bara därifrån!

Känns inte så kul att behöva ta detta på bloggen, men eftersom
du inte kunde förklara på facebook så får du läsa detta nu
och så vet du vad jag tyckte och tänkte.


Kommentarer
Postat av: Linn

Snälla lilla du. Varför tog du inte detta med mig. Du kunde ringa mig och fråga om vi kunde ses lr något så kunde du ha förklarat.

Jag kan inte läsa dina tankar, jag kan inte läsa om du mår dåligt lr så heller. Tell me! Annars kan du låta bli om du inte vill att jag ska förstå. Hade jga vetat att du mådde dåligt i söndags så hade jag inte tagit det då.

Men du måste prata med mig, Är jag verkligen en av dina bästa kompisar?

Om jag är de berätta då för mig.



Nu när du sa som du gjorde av en del i ditt blogg inlägg så tar jag de som att du klankade ner på mina vänner, mina klass kompisar. Det var min skiva, det var de. Jag ville ha med dig för att du är en av mina bästa vänner.

Jag vet inte vad jag ska säga.

Och de med att en annan perosn var så full och klängde på dig, du kan säga ifrån och det vet jag. Du kunde sagt till en annan som var med att säga åt personen också.

Jag förstår bara inte.

Vill du ha mig som vänn lr inte. Ska vi bli osams för detta också? LR??

Och att jag var tvungen att gå av, de måste du väl fatta. Är man kissnödig så måste man få gå av och kissa. Jag skulle fixa taxi och allt. Men ingenting som jag gör verkar ju vara bra heller.

Om du vill vara med på min student så vill jag veta det nu, och om du ska vara lika dan då så följ inte med då. Förlåt för att jag säger det, men jag måste ju säga de.

Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska förstå mig också.

Men vi kan säga så här. Om jag kom på din skiva och jag skulle var så nedverderande och bara säga att åh fy fan va tråkigt kan vi inte åka hem och lalallalal. Skulle inte du bli ledsen av att din kompis sa så till dig. Jag skulle ha åkt hem för att inte förstöra din dag, en lycklig dag. Lr så skulle jag ha hakat på bara för din skull.

Och sen att dj:n var dålig, det var inte min klass som fixa det. Utan det var den som hade hand om lokalen och om lokalen var dålig. Hade du något bättre förslag i Sthlm.

Jag kanske låter elak när jag säger detta, men det är inte menningen. FÖRLÅT!

Hör av dig till mig när du vet om du vill va vän lr ovän.

För jag mår fan inte bra av det här.

Du är inte den ända som mår dåligt ska du veta...

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig om du inte berättar något för mig som sagt.



Jag älskar dig coh de vet du. Men jag vill veta.

FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-11 @ 09:30:29
URL: http://linniiandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0